Programma
08:15
Ontvangst
09:00
De e-commerce klant
GFK, Lenneke Schils – Van n=1 naar n=NL: de online shopper van nu en morgen
SPAR University, Erwin Binneveld – Digital natives als klant
10:00
PAUZE
10:30
E-Fullfilment & Logistics
Rijksuniversiteit Groningen, Hoogleraar Logistiek, Kees Jan Roodbergen – Verschil maken met E-logistics
PLUS Retail, Online/e-commerce manager, Tamara Smith Zonneveld – Handig picken, duurzaam bezorgen
Stockon, CEO Stephan Bosman – Rechtstreeks naar de klant
12:00
Lunch
13:00
Parallelsessie 1:
Superbuddy, oprichter Laurens van Geffen – Instant thuisbezorging as a service
Parallelsessie 2:
OK, oprichter Chiel Liezenberg – Fragmentatie frustreert vooruitgang
Parallelsessie 3:
Too Good To Go, Joost Rietveld – Derving aanpakken met technologie, waar staan we en wat moet er nog gebeuren?
13:45
Parallelsessie 1:
SPAR Univeristy, Erwin Binneveld – E-commerce is een keuze
Parallelsessie 2:
eLuscious (o.a. wijnvoordeel.nl), Directeur Jacco Oosterhof – Nichespeler in food: Weg met omni-channel, lang leve online!
Parallelsessie 3:
bol.com bespaar continu, Gertjan Kleinhout – Bespaar Continu: de ontwikkeling van een klantvriendelijke herhaalservice
14:15
Pauze
14:45
Data & Interface 2.0
SphereMall, Founder en CEO Christian van Someren – Technologische beloftes en inspirerende pioniers
Picnic, CTO, Daniel Gebler – It’s all about data
Zx Ventures, an AB InBev company, Vladimir Sushko – ZX Ventures experience in beer category: using data to optimize online profitability
16:45
Wrap-Up
17:00
Netwerkborrel
18:00
Einde