Ga naar inhoud
Food & E-commerce Logo Food & E-commerce Logo Food & E-commerce Logo
  • Home
  • Programma
  • Sponsors & Partners
  • Contact
  • Foto’s
  • Houd me op de hoogte
Fragmentatie frustreert vooruitgangSanne Bakker2018-05-16T14:56:32+02:00

Fragmentatie frustreert vooruitgang

Diversiteit is een groot goed, maar helaas is ‘fragmentatie’ het digitale synoniem hiervan. En juist die fragmentatie frustreert op dit moment verdere digitale transformatie. Gebruikers haken af, daar waar juist meer engagement binnen handbereik ligt. Met de mobiele telefoon.

Want als consument kan ik me 24/7 met mijn mobiel oriënteren, informeren én kan ik kopen… Via alle denkbare kanalen. Een concertkaartje kopen vanaf een abri of een nieuw pak wasmiddel bestellen vanaf de verpakking. Het kan allemaal. Alles wordt een kanaal. De technologie is er. De oplossing is simpel, maar vereist een gezamenlijke aanpak: we moeten de handen ineenslaan om allereerst het leven van de consument makkelijker te maken. Met een tool, een slimme portemonnee, waar we allemaal van kunnen profiteren. De consument en al zijn dienstverleners. Hoe? Chiel Liezenberg licht de kansen van digitalisering voor retailers toe in een inspirerende sessie waarbij mobiele technologie centraal staat.

Spreker: Chiel Liezenberg

Ga terug naar het programma

Contact Info

Beneluxlaan 2C 3446 GR Woerden

Telefoon: 0348 415305

E-mail: info@bbp.nl

Web: http://www.bbpmedia.nl

Volg ons

Quick links

  • Programma
  • Sprekers
  • Sponsors & Partners
  • Contact

Recent Tweets

  • Mooi presentatie gister van bol.com bespaar continu op ons Food en E-commerce Congres! twitter.com/RedactieTwinkl…

    4 jaren ago
  • Internationale spreker Vladimir Sushko van Zx Ventures (AB InBev) komt ook spreken a.s. dinsdag. Leer van zijn zeer… twitter.com/i/web/status/1…

    4 jaren ago
Twinkle is onderdeel van BBP Media
Page load link
Ga naar de bovenkant