Fragmentatie frustreert vooruitgang
Diversiteit is een groot goed, maar helaas is ‘fragmentatie’ het digitale synoniem hiervan. En juist die fragmentatie frustreert op dit moment verdere digitale transformatie. Gebruikers haken af, daar waar juist meer engagement binnen handbereik ligt. Met de mobiele telefoon.
Want als consument kan ik me 24/7 met mijn mobiel oriënteren, informeren én kan ik kopen… Via alle denkbare kanalen. Een concertkaartje kopen vanaf een abri of een nieuw pak wasmiddel bestellen vanaf de verpakking. Het kan allemaal. Alles wordt een kanaal. De technologie is er. De oplossing is simpel, maar vereist een gezamenlijke aanpak: we moeten de handen ineenslaan om allereerst het leven van de consument makkelijker te maken. Met een tool, een slimme portemonnee, waar we allemaal van kunnen profiteren. De consument en al zijn dienstverleners. Hoe? Chiel Liezenberg licht de kansen van digitalisering voor retailers toe in een inspirerende sessie waarbij mobiele technologie centraal staat.
Spreker: Chiel Liezenberg