Co-founder van online supermarket Picnic
Michiel Muller is een specialist in ondernemerschap, innovatie, daadkracht en het openbreken van markten. Hij laat graag het business model achter zijn ondernemingen zien en laat zo zien welke strategieën werken en welke niet. Zo inspireert hij anderen om zelf in actie te komen.
“Creatief en oorspronkelijk denken gecombineerd met de gave om het publiek in zijn betoog te betrekken maken hem tot een geliefde spreker en dagvoorzitter” aldus de auteurs van het boek Meestersprekers (2010)
Over Michiel Muller
Michiel Muller bouwde op jonge leeftijd met oprichter Marc Schröder de benzineketen Tango uit tot een internationaal succes. Na de verkoop van Tango richtte hij met Schröder Route Mobiel, Bieden en Wonen en Vault79 op. In 2015 was hij co-founder van online supermarket Picnic. Muller is ook actief als investeerder en coach voor ondernemers en bedrijven. Fashiolista.com, een investering van Muller, werd beloond met de award “Beste start-up 2011”.
Muller is lid van de adviesraad van het Holland Program on Entrepreneurship HOPE (Erasmus Universiteit Rotterdam/TU Delft/Leiden University) en van het Amsterdam Center of Entrepreneurship ACE (Universiteit van Amsterdam/Vrije Universiteit/Hogeschool van Amsterdam/Hogeschool InHolland Amsterdam).